Mám nárok na absolvovanie kúpeľnej liečby, ak som ju nemohla absolvovať pre koronavírus? Aký je ďalší postup? viac >
Musí mi v čase pandémie koronavírusu predpísať liek len špecialista, alebo sa môžem obrátiť aj na svojho všeobecného lekára? viac >
Lekár mi vypísal poukaz na zdravotnícku pomôcku, ktorú mi ale odmietli vo výdajni zdravotníckych pomôcok vydať, pretože po novom sa vraj nemá vypisovať ručne. Ako to teda je? viac >
Moja mama utrpela zlomeninu krčka stehennej kosti. Žiaľ, operácia sa nepodarila a mamka zostala ležiacou pacientkou. Ťažko komunikuje, odmieta stravu, bojujeme, aby vôbec užila lieky. V nemocnici mi už naznačili, že tam nemôže byť dlhší čas. Ja mám vlastnú rodinu, malé deti, neviem jej poskytnúť 24-hodinovú starostlivosť. Čo mám robiť, na koho sa obrátiť? viac >
Moja mama má obrovské problémy s chôdzou, potrebovala by invalidný vozík. Aký je postup, môže nám ho lekár predpísať? Alebo musíme navštíviť iné úrady? viac >
Lekár - neurológ ma objednal na vyšetrenie až o sedem týždňov, bolesti chrbtice sa mi zhoršujú, čo môžem urobiť, keď potrebujem vyšetrenie skôr? Preplatí mi poisťovňa vyšetrenie u iného lekára? viac >
Zistil som, že ma zdravotná poisťovňa eviduje ako dlžníka, zabudol som sa prihlásiť a platiť si poistné ako samoplatiteľ. Už to však riešim, nedá sa to však naraz. Znamená to, že ma neošetria, kým dlh nebude splatený? viac >
Dlhodobo trpím bolesťami chrbtice. Môj lekár mi odporúča operáciu, termín na ňu som však nedostala. Čo mám robiť? viac >
Dôvody neuzatvorenia zmluvy medzi lekárom a zdravotnou poisťovňou môžu byť rôzne. Niekedy môže totiž ísť len o dočasnú administratívnu záležitosť pri doriešovaní zmluvných vzťahov. Inokedy to môže byť dlhodobé rozhodnutie na strane lekára, či poisťovne. viac >